Subject: RE: Geodata Arendus OÜ, KOVGIS EVALD standardlahendused kiireloomuline palve päringute mahu limiidi kiireloomuliseks tõstmiseks
From: <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Apr 2024 15:36:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan taotluse digiallkirjastatuna.

Lugupidamisega

Vello Solna

OÜ Geodata Arendus

Juhatuse liige

Narva mnt 63/1, Tallinn 10120

GSM: +372 50 41246

Skype: vello.solna

https://eomap.ee/

From: Hedi Stenman <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 18. aprill 2024 15:29
To: [email-masked]
Subject: RE: Geodata Arendus OÜ, KOVGIS EVALD standardlahendused 
kiireloomuline palve päringute mahu limiidi kiireloomuliseks tõstmiseks

Tere

Tänan, puhkus oli tore 😊

Jah, saatke palun digitaalselt allkirjastatud taotlus teenuste avamiseks 
koos põhjendusega.

Heade soovidega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

6803160

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/115173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud 
selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete
saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt 
kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos
kõikide lisadega.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 18, 2024 3:20 PM
To: Hedi Stenman <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Geodata Arendus OÜ, KOVGIS EVALD standardlahendused 
kiireloomuline palve päringute mahu limiidi kiireloomuliseks tõstmiseks

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Hedi

Loodan, et puhkasite hästi 😊!

Saadan nüüd uuesti endapoolse küsimuse.

Lugupidamisega

Vello Solna

OÜ Geodata Arendus

Juhatuse liige

Narva mnt 63/1, Tallinn 10120

GSM: +372 50 41246

Skype: vello.solna

https://eomap.ee/

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 3. aprill 2024 18:08
To: 'Hedi Stenman' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Geodata Arendus OÜ, KOVGIS EVALD standardlahendused 
kiireloomuline palve päringute mahu limiidi kiireloomuliseks tõstmiseks

Tere

Suured tänud!

Oleme nüüd kogu teema enda poolel läbi uurinud ja lahendaksime X-tee 
teenuste kaudu kompleksselt kõigi KOV-de poolt meie lahenduse jaoks  küsitud 
teenuste päringud. Muidu oleme millalgi sama reha otsas tagasi.

Arendaja kirjutas mulle selliselt, et vajaksime:

Palun arenduses, testis ja toodangus avada OÜ Geodata Arendus 
alamsüsteemidele 12110900-evald-jaatmevaldajateregister, 
12110900-evald-jaatmejaam äriregistri X-tee teenused: 
ettevotjaRekvisiidid_v2, detailandmed_v2.

Kas teeksin nende peale homme hommikul analoogse taotluse, nagu eelmisel 
korral?

Lugupidamisega

Vello Solna

OÜ Geodata Arendus

Juhatuse liige

Narva mnt 63/1, Tallinn 10120

GSM: +372 50 41246

Skype: vello.solna

https://eomap.ee/

From: Hedi Stenman <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 4. märts 2024 11:08
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Geodata Arendus OÜ, KOVGIS EVALD standardlahendused 
kiireloomuline palve päringute mahu limiidi kiireloomuliseks tõstmiseks

Tere

arenduses, testis ja toodangus on avatud nüüd OÜ Geodata Arendus 
alamsüsteemidele 12110900-evald-jaatmevaldajateregister, 
12110900-evald-jaatmejaam

äriregistri X-tee teenus: esindus_v2

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

6803160

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/115173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud 
selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete
saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt 
kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos
kõikide lisadega.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 27, 2024 4:25 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Esko Haas' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Geodata Arendus OÜ, KOVGIS EVALD standardlahendused 
kiireloomuline palve päringute mahu limiidi kiireloomuliseks tõstmiseks

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Suured tänud abi ja nõuannete eest!

Edastan meiepoolse digiallkirjastatud taotluse.

Lugupidamisega

Vello Solna

OÜ Geodata Arendus

Juhatuse liige

Narva mnt 63/1, Tallinn 10120

GSM: +372 50 41246

Skype: vello.solna

https://eomap.ee/

From: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 27. veebruar 2024 11:30
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: 'Esko Haas' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Geodata Arendus OÜ, KOVGIS EVALD standardlahendused 
kiireloomuline palve päringute mahu limiidi kiireloomuliseks tõstmiseks

Tere

Äriregistri andmete jaoks võiksite võtta kasutusele äriregistri X-tee 
teenused. X-teel limiite ei ole.

Manuses on teenuste avamise taotluse näidis, mis tuleks digitaalselt 
allkirjastatuna saata [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Äriregistri X-tee teenused on kirjeldatud RIHA kataloogis 
https://x-tee.ee/catalogue/EE/GOV/70000310/arireg

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

6803160

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/115173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud 
selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete
saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt 
kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos
kõikide lisadega.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 22, 2024 11:20 AM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Esko Haas' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Geodata Arendus OÜ, KOVGIS EVALD standardlahendused kiireloomuline 
palve päringute mahu limiidi kiireloomuliseks tõstmiseks

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

OÜ Geodata Arendus pakub RIHA-s registreeritud standardlahenduse EVALD 
jäätmevaldajate register vahendusel kõigile omavalitsustele (üksikute 
eranditega) nende põhitegevuse teostamiseks vajalikke töövahendeid.

Tegevuse jäätmevaldajate andmete uuendamine käigus on sõltuvalt omavalitsuse 
elanike arvust vajalik sooritada massiliselt päringuid registritesse. 
Rahvastikuregistri ja kinnistusraamatu puhul on vajalikud kooskõlastused 
saadud, tegutseme X-tee teenusevahendaja rollis.

Äriregistri puhul täitus päringute limiit.

Palume esmase lahendusena limiidi ajutist tõstmist. Hetkel on lõppjärgus 
Viljandi valla jäätmevaldajate andmete uuendamine, kuid äriregistri 
päringuid vajatakse ka teiste tegevuste läbi viimiseks. Kõige kriitilisem on 
juriidilise isikuna jäätmete üleandmine jäätmejaamas, seal on omavalitsuse 
või selle poolt ametisse seatud vahendaja lõppkliendi esindaja füüsiliselt 
kohal ja tehingu vormistamist ei ole võimalik edasi lükata.

Jätkusuutliku lahenduse osas soovime palun teada, kas oleks võimalik limiite 
püsivalt tõsta. Samuti, kas alternatiivina saaksime asuda tegutsema ka 
äriregistri X-tee teenuse vahendajana ja kas sel juhul rakenduvad limiidid.

Lugupidamisega

Vello Solna

OÜ Geodata Arendus

Juhatuse liige

Narva mnt 63/1, Tallinn 10120

GSM: +372 50 41246

Skype: vello.solna

https://eomap.ee/